دلم تنگ شده ...


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت11:26---21 تير 1394
سلام عزیزم اون ها فقط کامنت بودند منظوری نداشتم گلم ببخشید اگه فکر بد کردی یه چند وقتی سرم شلوغ بود ببخشید اگه منتظرم بودی
پاسخ:می گویند سه چیز زاده عشق نیست :جدایی ، سفر ، فراموشی ولی از زمانی که تو مرا تنها گذاشتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم ...


مهسا
ساعت17:38---20 تير 1394
حقایق گاهی وقتا توی شوخی پیدا میشه اما خیلی احمقانه هس اگه فکر کنیم ادما توی شوخی دلشون نمیشکنه
پاسخ:عزیییییییییییییییییییزم خیییییییییلی زییییییییاد دللللللللللللم برااااااااات تنگگگگگگگگگ ششششششده دوست گلم معذرت می خوام اگه اون روز از دستم ناراحت شدی آخه کامنت های خودتون باعث شده که من برداشت بدی داشته باشم طور رو خدا دیگه هیچ وقت این جوری یهویی و بی هوا تنهام نگذار باشه گلم ...


P
ساعت10:25---20 تير 1394
واییییییییییی می دونم منظورت من هستم
پاسخ:اصلا منظورم به تو نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 تير 1394برچسب:,

] [ 19:8 ] [ m ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه